پرنیانی در ولایت افق
قالب وبلاگ
درباره وبلاگ

ورود کاربران

ورود به سایت

نام کاربری:
رمز عبور :
رمز عبور را فراموش کردم ؟
موضوعات وبلاگ
پرنیانی درولایت افق,حسن ایزدی -
امامان معصوم واهل بیت علیهم السلام -
آمار سایت
افراد آنلاین : 1 نفر
بازدیدهای امروز : 12 نفر
بازدیدهای دیروز : 26 نفر
كل بازدیدها : 70278 نفر
بازدید این ماه : 125 نفر
بازدید ماه قبل : 337 نفر
نظرات : 0
كل مطالب : 476 عدد
تعداد اعضا : 5 نفر
امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403
جستجوی مطالب

Google
hasanizadi87.rozblog.com

ثبت نام در وبلاگ
نام کاربری : [-Register_Username-]
رمز عبور : [-Register_Password-]
تکرار رمز عبور : [-Register_RePassword-]
پست الکترونیک : [-Register_Email-]
نام و نام خانوادگی : [-Register_Name-]
سن : [-Register_Age-]

قوانین سایت

[-Register_Captcha_Img-]
کد امنیتی [-Register_Captcha-]
[-Register_Button-]

🚩🚩رجز زیبای حسنی..

 

من سائل دربار کریم اهل بیتم

گم گشته ی بازار کریم اهل بیتم

گراشک بریزدهمه ازعنایت توست

بی مایه خریدار کریم اهل بیتم

 از دیدن گل های بهشتی نشوم شاد

چون مست ز رخسار کریم اهل بیتم

با باره گنه روی به دربارتوآرم

هرچند که سربارکریم اهل بیتم

زنجیر گنه بسته اگرکل وجودم

شادم که گرفتار کریم اهل بیتم

عمریست که مهمان به سرخوان بهشتم 

سرمست به گلزار کریم اهلبیتم

شأن  ونسب و نام ومقامم همه این است

خاک ره زوار کریم اهل بیتم

مرغ دل من پر زده تا صحن وسرایت

من تشنه ی دیدار کریم اهل بیتم

این فخرمرابس که کنم نازبه عالم

چون سائل بازار کریم اهل بیتم

(مجنونم)وعمری سره این سفره نشستم

من سائل دربار کریم اهل بیتم

 

📕📕شاعر..آرمین غلامی

(مجنون کرمانشاهی)

 

💈💈💈💈💈💈💈💈💈🚏🚏

 

....

🌴🌴رجزفوق العاده ی امام حسن 

قبرستان

 

 

🔘🔘🔘🔘◾◾◾◾◾🔘🔘

 

قلندرم که نمودم هوای کوی حسن

 

زنم به سینه وبر سر به عشق روی حسن

 

به یک کرشمه  رُبودی توازحَریفان دل

 

شدم اسیر کمندی چو زُلف و موی حسن

 

گشادری توبروی گدای خانه ی خود

 

که مست ِ می شدم ازباده ی سَبوی حسن

 

به سوی خاک مزارت شبانه پر زده ام 

 

 

که گشته نرگس مَستانه مَست روی حسن

 

 ز فِیض آب زلالت که آبی ازدریاست

 

کرم شده که شده قطره ایی ز جُوی حسن

 

 

گدای صحن بقیع تو ام تمامی عمر

 

 

نَفس نفس زدن من   در آرزوی حسن

 

 

هوایی توشدم چون مقیم کوی توام

 

 به اذن ِ  ِحق بنشینم به. روبِروی حسن

 

مراجنون توآقا گرفته تا دم مرگ

گشوده مرغ دل من دوباره سوی حسن

 

سلام مابرسان ای صبا به حضرت او

 

شدم چو. زنده واِحیا زعطرو بوی حسن

 

 

گدای درگه عشقم  شدم اگر(مجنون)

 

شدم چو مرغ سحرخوان به

گفت و گوی حسن

 

✏✏شاعر..آرمین غلامی

(مجنون کرمانشاهی)

 

🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐

 

 

...

⬛⬛شعرجانسوز...

  شهادت امام حسن  مجتبی ⬛⬛

 

فغان ودردمهمان حسن بود

تمام عشق گریان حسن بود

تمام پیکرش از زهرمیسوخت

 به دیواری دو دستان حسن بود

 

 

 

 

 

📕.شاعر..آرمین غلامی

(مجنون کرمانشاهی)

 

 

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴.

..

  شهادت امام حسن مجتبی ع⬛⬛

 

چه زهری برجگربگذاشت جعده

عجب زهر ه جفایی داشت جعده

هرآنکس دیدگلبرگ رخ تو

به طعنه گفت واو.گل کاشت جعده

 

📕.شاعر..آرمین غلامی

(مجنون کرمانشاهی)

 

 

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴.

شهادت امام حسن ع⬛⬛

 

ازجاسلامت برنمیخیزی حسن جان

باغصه وغمها دل انگیزی حسن جان

چون ابرغم درنوبهاران گریه کردی

رخساره ات گردیده پاییزی حسن جان

کمتربزن برشوره زاره هجره ات چنگ

هرگز نمیروید ازآن چیزی حسن جان

از زهرکینه روبه قبله گشته ای تو

آتش به جان خواهرت ریزی حسن جان

(مجنون )شده گریان برایت تاقیامت

آیابه چشمم می. تو میریزی حسن جان

 

 

 

📕.شاعر..آرمین غلامی

(مجنون کرمانشاهی)

 

 

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴.

شهادت امام حسن ع⬛⬛

 

جزعشق حسن به شانه ام بار نباشد

جزگریه به ارباب مرا کارنباشد

همواره گدای حسنم تابه قیامت

چون واهمه از طعنه ی اغیار نباشد

گرجسم مراراسوی جهنم بکشانند

 درسینه غمی جزغم دلدار نباشد

از دردسره عشق مگوییدمگویید

جزعشق حسن به سینه غمخوارنباشد

گر.یارپسندد سره خودهدیه گذارم

میمیرم وهرگز گله از یار نباشد

از زهرجفا درجگرت آه وفغان است

صدپاره جگرگشته ای ویارنباشد

(مجنون)حسن از پای در افتاد به خانه

گویاکه تورا یار وپرستار نباشد

 

 

 

 

📕.شاعر..آرمین غلامی

(مجنون کرمانشاهی)

 

 

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴.

شهادت امام حسن ع⬛⬛

حسنی هستم ودامان شما میگیرم

کمتراز ذره منم ازتوبهامیگیرم

حسنی هستم و ویرانه شده این دل من

از شه مدینه من شور ونوا میگیرم

 به طبیبان جهان نیست مرا حاجت هیچ

ازکریم اهلبیت آخرشفامیگیرم

سفره ی دل نبرم پیش کسی غیره حسن

چونکه از مجلس او درس وفا میگیرم

روزگاریست دلم غرق معاصی شده است

خوشم از شاه دگر لطف وعطا میگیرم

ثروت زندگیم ولای روی توحسن

از سره کوی تومن کرببلامیگیرم

دست وپامیزنی وروی زمین می غلطی

انتقامت رامن از آن بی حیامیگیرم

بگذاریدبگویندکه(مجنون)هستم

حسنی هستم ومن بوی حسن میگیرم

 

 

📕.شاعر..آرمین غلامی

(مجنون کرمانشاهی)

 

 

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴.




درباره : پرنیانی درولایت افق,حسن ایزدی ,پرنیانی درولایت افق,حسن ایزدی ,فرهنگی,اخلاقی,مذهبی,عقیدتی,,اجتماعی, ,اشعارهای دریافتی,حماسی,مداحی,نوحه,عرفانی,مذهبی, ,امامان معصوم واهل بیت علیهم السلام ,امام دوم,امام حسن مجتبی.علیه السلام ,

امتیاز : | نظر شما :

مطالب مرتبط
تصویر.شهید جاویدالاثر.دانش آموز محمدایزدی.برادر مدیر وبسایت..پرنیانی درولایت افق..
تصویر.اخوی بنده.از برادران بازنشسته سپاهی وبسیجی وخادم حجاج وزوارحسینی وبرادر مدیر وبسایت.
تصویر.رهبری بااقتدار.امام خامنه ای.امام خامنه ای درکنار راهپیمایان کربلا.
تصویر.شهید جاویدالاثر.دانش آموز محمدایزدی.برادر مدیر وبسایت..پرنیانی درولایت افق..
نقش امام علی
افول امریکا
اربعین حسینی
نامه امام زمان.به شیخ مفید
خیرالبشرکیست
جوان های کشور
برچسب ها : اشعار.کرمانشاهی.مجنون.امام حسن مجتبی ,


نوشته شده در یکشنبه 15 آذر 1394 توسط حسن ایزدی| بازدید : 407 |

نظرات وبلاگ
نام شما :
آدرس وب سایت :
پست الکترونیک :
ایمیل * (برای عموم نمایش داده نخواهد شد)
پیام شما :
شکلک ها :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
:
نظر خصوصی
کد امنیتی :
:
عناوين آخرين مطالب ارسالي

.: Weblog Themes By Music-Day.Info :.

::

عضویت سریع


قوانین سایت

کد امنیتی :
نظر سنجی
امکانات وب

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پرنیانی در ولایت افق مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح قالب

موزیک روز

جدیدترین مطالب روز دنیا